Monday, August 2, 2010

My Whole hurt.

My first day in Kyoto was great, but I dont have much time to talk so Ill go fast.
Went to Naji caster, this caster is a world tresaure, it has seen the rise and fall of kyoto. Its great and I took a bunch of pictures outside, because no picture was allowed inside.

Then I went to a temple which I forgot the name of, this thing is huge!
I paid hommage to the god (bow bow clap clap bow) and bought there papers with your luck written on it. I have a little luck (which mean im lucky). The Miko was so cute but I couldnt take a picture of her.

After this we went through Gion but we were late so we just passed by, I wish we could have spend more time there, no pictures.

The food I ate today was awesome. Shabu Shabu here tase a million times better than in montreal.


Ma pemiere journee a Kyoto etais superbe mais je manque de temp pour en parler donc je vais faire vite.
Nous sommes aller au Naji castle, ce chateau est un tresore mondiale, il a vu la naissance et la fin de kyoto en tant que capitale. Jai pris plusieur photos de lexterieur du chateu mais les photo etais interdites a linterieur.

Apres sa nous sommes aller a un temple dont jai aublier le nom, il etais vraiment immense. jai payer hommage au dieux (bow bow clap clap bow) et jai achete un papier avec ma chace decrit dessu. apparament jai une petite chance (ce qui veut dire que je suis chanceux). La miko etais vraiment tres cute mais elle na pas voulu que je prenne une photo :(

Apres cela nous sommes aller a Gion, mais comme nous manquions de temp nous navont fait que passer. jaurais vraiment souhaiter y passer plus de temp car cet endroiit semble vraiment magnifique. aucune photo.

La nouriture ici est extraordinaire. Le Shabu Shabu goute 1 million de fois meilleur qua montreal.

1 comment:

Vempyre said...

Nice stuff, not enough pictures. Get yourself a cable.