Saturday, August 14, 2010

Insanity day 2

Sincèrement, ya aucun mot pour décrire le comiket, le vrai, le samedi, la fin de semaine. Imaginer la foule au show sur les pleins le plus populaire, faites x3 ou 4, mais en plus civilisé. rajouter a sa l'humidité accablante du japon, la sueur qui coule de partout. Sa vous donne une idée de l'ambiance. C'est vraiment fou.

Mais j'ai survécu, meme si j'ai passer proche de m'évanouir une foi.
Et j'ai réussi a parlé a Miko! et je lui ai dit que sa voie étais la plus belle au monde! Elle est tellement cute irl, sa voie est tellement belle, KKKKKKKKKAAAAAAAWWWWWWAAAAAAAIIIIIIIIII.
D'ailleurs c'est apres sa que j'ai faillit m'évanouir, mais c'est pas relier, c juste a cause de déshydratation :P

-

Realy, there's no word to describe Comiket, the real one, saturday. Imagine the biggest crowd you've seen at any live event you've been, now add 3 more times as much, but more controlled. Add to this the humidity of japan, and the sweat from everyone. It might give you a little idea of what it looks like. It's really insane.

But I survived! Even if I almost fainted once.
And I was able to speak with Miko! And I told her she has the most beautiful voice in the world! She's so freakingly cute IRL, and her voice really is beautiful! KKKKKKKAAAAAAAWWWWWAAAAAIIIIIII!!!!!
Actually, it's just after that that I almost fainted, but it was not related, it was because of dehydration.

No comments: